Gwarancja | Naprawa

Wiemy jak ważna jest dla Ciebie jakość i pewność produktu, który masz otrzymać. Wszyscy przerabialiśmy scenariusz, w którym firma kręciła nosem na otrzymany wniosek gwarancyjny. W PAK.IN doceniamy naszą pracę i umiejętności, ale przede wszystkim doceniamy Twoje zainteresowanie naszym produktem, dlatego każdy z nich objęty jest 3-letnim okresem gwarancji, na który składa się jego naprawa lub wymiana.

 

ZASADY GWARANCJI:

Każdy produkt zakupiony na sklepie internetowym PAK.IN możesz reklamować w ciągu 3 lat od daty zakupu.

Jak reklamować mój plecak?

- Skorzystaj z serwisu szybkiezwroty.pl i wygeneruj kartkę do paczkomatu na nasz koszt.
 
- Spakuj plecak, naklej etykietę i umieść przesyłkę w paczkomacie.
 
- Nie zapomnij dodać do środka kartki z danymi do odesłania plecaka, najlepiej także do paczkomatu. Twój mail, numer telefonu oraz kod paczkomatu najbliżej Ciebie. Lista paczkomatów tutaj: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
 
Resztą zajmiemy się my. Naprawimy lub wymienimy Twój plecak na nowy, jeśli nie będzie już nadawał się do naprawy. Gotowy plecak odeślemy na dane z przesyłki. 
 

NAPRAWA POGWARANCYJNA:

Chcesz naprawić plecak, który już nie jest na gwarancji?

Naprawimy każdy produkt, który powstał w naszej pracowni.

Serwis naprawczy plecaka : 59 zł

Serwis naprawczy nerki/saszetki: 29 zł

- Skorzystaj z serwisu szybkiezwroty.pl i wygeneruj kartkę do paczkomatu na nasz koszt.
 
- Spakuj plecak, naklej etykietę i umieść przesyłkę w paczkomacie.
 
- Nie zapomnij dodać do środka kartki z danymi do odesłania plecaka, najlepiej także do paczkomatu. Twój mail, numer telefonu oraz kod paczkomatu najbliżej Ciebie. Lista paczkomatów tutaj: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Zespół PAK.IN





do góry
projekt i realizacja: Maxsote - profesjonalne sklepy internetoweoprogramowanie: Shoper
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl